Zarządzanie stresem i budowanie kultury otwartości (resiliance)
Niepewność wywołana przez pandemię COVID-19 dotyka każdego z nas. Kryzys wyeksponował wszelkie niedoskonałości w zakresie funkcjonowania organizacji, jak i skuteczności przywództwa. Zarządzanie zespołami stało się jeszcze większym wyzwaniem dla wielu menadżerów, a klimat społeczny w organizacji ulega sukcesywnemu pogarszaniu. Standardowe zachowania zarządzających, często niewystarczająco wspierają proces zmiany i przechodzenia przez kryzys. Przedłużający się stres, może wywołać falę negatywnych emocji oraz poczucie, że jesteśmy przytłoczeni codziennymi wyzwaniami.
- Czym zatem jest stres i w jakich uczuciach/ zachowaniach przejawia się u nas i u naszych pracowników?
- Jakie są reakcje na stres i jak to wpływa na budowanie klimatu społecznego organizacji?
- Czym jest wspomniany klimat społeczny?
- Jak działać, aby inni czuli się bezpieczniej i chcieli zaangażować się w odbudowę organizacji po kryzysie?
- Na czym polega otwartość umysłu (Growth Mind) i jak ją rozwijać?
- Co robić aby skutecznie zarządzać zespołem i organizacją w czasie kryzysu?: Aspekt psychologiczny zarządzania zmianą (krzywa zmiany)
- Co zadziała na poziomie: zadań, zarządzania zespołem, moim osobistym?
- Na czym polega dobra komunikacja?
Na te i wiele innych pytań chętnie pomożemy Państwu odpowiedzieć podczas warsztatów i webinariów o tej tematyce.